نما رومی

طراحی و اجرای نمای رومی

نما رومی

طراحی و اجرای نمای رومی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی نمای پیش ساخته

نمای پیش ساخته رومی

شاید برایتان جالب باشد اما شما می‌توانید نمای رومی‌ای پیش ساخته داشته باشید.
شاید پیش خودتان فکر کنید که نمای رومی با آن ابهت را مگر می‌توان با قطعاتی پیش ساخته طراحی و اجرا کرد؟
بهتر است بهتان بگوییم که نمای پیش ساخته رومی می‌تواند شما را حیرت زده کند؛ به شرطی که طراحی و اجرای نمایتان را به دست خبره‌ترین و کاربلدترین مهندسان بسپارید.https://roman-facade.blog.ir/post/49


طراحان نمادیزاین با حرفه‌ای ترین طرح‌ها و نقشه‌های اجرایی نمای دلخواه شما را طراحی می‌کنند.
هم‌چنین مجریان نمادیزاین نیز با شناخت کامل متریال‌های موجود در بازار بهترین، سبک‌ترین و باکیفیت‌ترین مصالح و قطعات پیش ساخته را برایتان تهیه کرده و با اجرایی بی عیب و نقص نمایی حیر‌ت‌آور را برایتان می‌سازند.

نمای پیش ساخته سبک

نمای پیش ساخته سبک یکی از آرزوهای هر کارفرما و سازنده‌ای است.
نمای پیش ساخته سبک با قیمتی فوق‌العاده می‌تواند همان نمایی باشد که مدت‌هاست در ذهنتان تصور کرده‌اید.
با یک طراحی خارق‌العاده و استفاده از متریال‌هایی باکیفیت و با وزنی کمتر می‌توانید نمای پیش ساخته داشته باشید که علاوه بر سبکی، مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.
پس اگر به دنبال نمای پیش ساخته‌ای با این ویژگی‌ها هستید بهتر است که کار را به کاردانش بسپارید.

http://roman-facade.blog.ir/post/48

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

اجرای نمای پیش ساخته

قطعات نمای پیش ساخته همان‌طور که از اسمش پیداست در کارخانه تولید و به صورت پیش ساخته در محل ساختمان به عنوان نما نصب می‌شوند.
همین مسئله باعث صرفه جویی بسیار زمان در هنگام اجرای نماست.
به خصوص اگر کارفرما برای استفاده از ساختمان خود عجله داشته باشد و بخواهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نما را داشته باشد بهتر است که از نمای پیش ساخته استفاده کند.
ولی دقت داشته باشید که شما موظف هستید مجریانی را برای نمای پیش ساخته خود انتخاب کنید که با دقت بالایی اجرای نمای شما را به عهده بگیرند.
قطعات نمای پیش ساخته همان‌قدر که ساده بر روی نما نصب می‌شوند؛ به همان آسانی هم احتمال افتادن آن‌ها زیاد است.
پس نباید اجرای نمای پیش ساخته خود را به هر کسی بسپارید.

http://roman-facade.blog.ir/post/45

نمای پیش ساخته بتنی

بتن یکی از مصالحی است که به خاطر وزن بالایی که دارد اکثر مهندسان و مجریان نما سعی می‌کنند که از آن استفاده نکنند تا درصد خطای اجرای نمایشان به حداقل برسد.
اما قیمت به صرفه آن باعث می‌شود که بسیاری از کارفرمایان نمای ارزان بتنی را انتخاب کنند.
تایل‌های پیش ساخته  نمای ساختمان رومی بتنی کار را راحت کرده‌اند.

اجرای نمای رومی
این تایل‌های پیش ساخته  نمای رومی بتنی که در کارخانه تولید می‌شوند؛ وزن کمتری دارند و به راحتی به عنوان نما بر روی بدنه اصلی ساختمان نصب می‌شوند.
پس اگر شما هم نمای بتنی را برای ساختمان‌تان انتخاب کرده‌اید پیشنهاد ما این است که از تایل های ییش ساخته بتنی استفاده کنید و نمایی با‌کیفیت و مطابق میلتان داشته باشید.

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

نمای کرتین وال

نمای بیرونی سوپرمارکت

از هر کوچه و خیابانی که رد شوید حداقل یک سوپر مارکت در آن مشاهده می‌کنید.
سوپر مارکت یکی از فروشگاه‌هایی است که اکثریت جامعه در روز حداقل یک‌بار به آن مراحعه می‌کنند
پس شما هم بر این موضوع واقف هستید و به همین دلیل می‌خواهید که سوپر مارکتی را احداث کنید.
اما آیا به این فکر کرده‌اید که با وجود این همه سوپر مارکت چگونه مردم را ترغیب کنید که از سوپر مارکت شما خریدهای روزانه‌شان را انجام دهند؟
به نظرتان کار سختی است؟ نمای کرتن وال

نمای کرتین وال

به فکر فرو رفتید و نمی‌دانید چه باید کرد؟ مجری کرتین وال
نگران نباشید!
کافیست دست در جیبتان کرده و برای نمای سوپر مارکت‌تان هزینه کنید.
هزنیه نمای اصولی سوپر مارکت شما در کمتر از یک ماه به جیب‌تان برمی‌گردد و در مدت زمان کوتاهی باعث می‌شود که سوپر مارکت شما برند محله شود و مردم از نقاط دورتری هم برای خرید به سوپر مارکت شما مراجعه کنند.

نورپردازی نمای فروشگاه

شاید باورش برایتان سخت باشد اما تنها با یک نورپردازی خاص و صدالبته اصولی می‌توانید جذب مشتری خود را ۲ برابر کنید و افراد بیشتری را به داخل فروشگاه‌تان بکشید.
نورپردازی یکی از عناصری است که می‌تواند جلوه نمای شما را دگرگون کرده و نمای شما را در شب متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد.
توجه کنید که هر طراحی از پس طراحی نورپردازی نمای ساختمانتان برنمی‌آید.
هستند طراحانی که این کار را برای شما انجام دهند اما پس از اجرا شما را از انتخاب و اعتمادتان پشیمان کنند.
پس بهتر است نورپردازی نمایتان را به دست مهندسانی بسپارید که صفر تا صد طراحی و اجرای نما را بلد باشند.

 

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

رهبر نوآور جهانی در نمای کامل سیستم ، پیش ساخته ، موانع هوا ، پوشش ها و راه حل های ترمیم ، معرفی The A.R.T. از reStore که پس از انتشار ، به جامع ترین راه حل برای بازسازی نمای ساختمان در بازار تبدیل می شود. این یک رویکرد کامل برای بازسازی نما است ، و منبع واحدی را برای کلیه مواد و خدمات مربوط به نگهداری و ترمیم فراهم می کند ، و یک پروژه پیچیده و پرتنش را ساده و ساده می کند. این نیاز به نگهداری ساده یا ترمیم کامل نما دارد ، Sto فضای داخلی ساختمان را با هر زیبایی مورد نظر به روز می کند و تعمیر می کند ، هر آنچه را که طراحی ساختمان نیاز دارد فراهم می کند: محصولات ، پشتیبانی ، خدمات و سطوح.

http://roman-facade.blog.ir/post/45

همه اینها به نام آن است. "A.R.T. مخفف زیبایی شناسی ، تعمیر و دگرگونی است. "، زاک ورس ، مدیر محصول ، بازسازی نما برای Sto Corp ، گفت:" یا واضح تر ، می خواهید ساختمان شما چگونه باشد؟ مشکلات ساختمان شما چیست و چگونه می خواهیم آنها را برطرف کنیم؟ و چگونه می توانیم عملکرد ساختمان شما را متحول کنیم؟ "

وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود ، Sto گزینه های متنوعی از سطح ، رنگ و بافت را شامل می شود ، از سنگ ، فلز ، شیشه و چوب گرفته تا پوشش های بسیار نرم یا بسیار صاف. استو استودیو برای همکاری در روند طراحی معماری در زندگی حضور دارد. آنها در مورد گزینه های رنگ و مواد مشورت می کنند و برای کمک به تعیین جذاب ترین گزینه های زیبایی ، تفاسیر رنگی ارائه می دهند.

برای ترمیم ، "راهنمای جامع تعمیرات ما با راه حلهای گام به گام نشان داده شده 30 مشکل رایج در EIFS ، گچ ، بتن و سنگ تراشی را برطرف می کند" ، ورس در توصیف یکی از منابع ترمیم Sto گفت: "هیچ کس در صنعت ما چیزی مانند این." تقریباً در مورد هرگونه تعمیر یا مرمت توسط یکی از چهار سطحی که در راهنما تعریف شده اند ، پوشش داده شده است. اینها شامل یک سطح تمیز کردن و بازپوشاندن ، سطح دو تعمیر و اصلاح مجدد برای جلوگیری از مشکلات قبل از اینکه به مشکلات اساسی تبدیل شوند ، سطح سه سطح بیش از حد برای اصلاح نفوذ رطوبت و بهبود بهره وری انرژی و در شدیدترین حالت ، حذف سطح چهار و از بین بردن سطح چهار برای نوسازی عمده

تبدیل یک ساختمان از طریق A.R.T. از reStore می تواند تأثیراتی فراتر از ظاهر داشته باشد. ساختمانهای موجود تا 75 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای یک شهر بزرگ را تشکیل می دهند. بازیابی این ساختمان ها با استفاده از سیستم کاملاً مهندسی شده از Sto ، یک پاکت ضد هوای با عایق مداوم را فراهم می کند و آنها را به ساختمانهایی با مصرف انرژی تبدیل می کند که می توانند عملکرد انرژی خالص و صفر را داشته باشند. همانطور که دولتها تمرکز خود را به سیاست حفاظت از آب و هوا معطوف می کنند ، نیاز به مقاوم سازی عمیق انرژی در ساختمانهای موجود افزایش می یابد.

با افزایش نگرانی در مورد تغییر آب و هوا و انتشار کربن از ساخت و ساز ساختمان های جدید ، به رسمیت شناخته شده است که احیای موجود ساختمان موجود بسیار مهم است.

هنر. of reStore یک راه حل جامع برای بازسازی نمای ساختمان موجود و تبدیل محیط ساخته شده ما به ساختمانهایی با زیبایی زیبا و با عملکرد بالا ارائه می دهد که برای نسلهای آینده ماندگار خواهد بود.

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

  • استانداردهای طراحی غیر مسکونی و چند خانواده.
    استانداردهای زیر برای ارائه جزئیات اضافی به برنامه جامع ایجاد شده روستا ، رهنمودهای معماری ، دستورالعمل های مربوط به منطقه بندی و کدهای ساختمان در رابطه با بازسازی نما و استانداردهای معماری نمای ساختمان جدید و الزامات سازگاری / سازگاری ارائه شده است. این استانداردها با مصوباتی به عنوان مکمل استانداردهای موجود پذیرفته می شوند.

    استانداردها به نه (9) قسمت تقسیم می شوند که برای پرداختن به عناصر اصلی نمای ساختمان طراحی شده اند:

    اخذ تاییدیه نما از شهرداری 

    آ.

    مفاهیم کلی طراحی نما؛

    ب

    مصالح ساختمانی خارجی؛

    ج

    رنگ های خارجی

    د

    ویژگی های ساختمان و جزئیات

    ای

    ساختارها و کارآموزان پیوست شده

    اف.

    Fenestration - ویندوز و شیشه

    ج

    سازگاری با علامت

    ح

    روشنایی ساختمان؛

    من.

    غربالگری سیستم ساختمان.

    استانداردهای زیر برای کلیه تحولات اداری ، تجاری ، صنعتی و چند خانواده و همچنین مربوط به توسعه مسکونی و اداری در طبقه فوقانی مناسب است. این استانداردها برای ساخت جدید ، اضافات ، بازسازی ، پر کردن و ساخت نوع جدید به کار می روند. این استانداردها برای کمک به ایجاد خصوصیات مناسب و جذاب ، ایجاد مناسب بودن پایه یا طراحی معماری و ایجاد محیط های هماهنگ از نظر معماری در نظر گرفته شده اند. اهداف طراحی شامل بهبود:

    1

    خیابان های عابر پیاده و وسایل نقلیه ،

    2

    فعالیت های تجاری ،

    3

    طراحی هماهنگ گره های اصلی شهرداری ، راهروها ، پیشرفت های تجاری و صنعتی در سراسر روستا.

    استانداردها باید همراه با طرح خلاصه ای برای حداقل انطباق مورد استفاده قرار گیرند ، که با امتیاز دهی به هر یک از م componentلفه های توسعه پیشنهادی ، حداقل آستانه را تعیین می کند و سپس مجموع رتبه بندی ها را به صورت نیاز به درجه بندی عبور / شکست انجام می دهد.

    آ.

    مفاهیم عمومی طراحی نما.

    1

    تلفیق معماری دقیق و سنتی تشویق می شود.

    2

    از نظر معماری سنتی ، برای اهداف این فصل ، معماری است که سبک ها و م componentsلفه های آن قبل از حرکت مدرن بین المللی است که از 1860 تا 1920 آغاز می شود ، اما ممکن است شامل سبک های مدرن تحت تأثیر معماری سنتی و سبک های سنتی تحت تأثیر منطقه ای (غرب میانه) باشد و از همه مهمتر تنوع محلی (Grayslake). معماری مدرن ، پست مدرن و معاصر بین المللی که مبتنی بر معماری سنتی نباشد و تحت تأثیر آن نباشد ، دلسرد نمی شود.

    3

    معماری سنتی انتخاب شده باید با بالاترین کیفیت سبک های معماری موجود در کل روستا مطابقت داشته باشد.

    4

    مشخصات و روش های معماری باید با سبک معماری انتخاب شده مطابقت داشته باشد.

    5

    سطح یا شدت ویژگی های معماری ، روش های درمانی و جزئیات ارائه شده باید مطابق با سبک سنتی انتخاب شده باشد.

    6

    تداوم ویژگی های معماری و روش های درمانی (به عنوان مثال ، پنجره های خلیج ، نسبت پنجره ها ، جزئیات) در تمام نمای ساختمان و در طول یک توسعه لازم است.

    7

    تداوم عناصر معماری افقی ، بین اجزای یک ساختمان و بین سازه های مجاور ، لازم است.

    8

    فاصله خلیج ساختمان باید در طول توسعه سازگار باشد و با ساختمانهای مجاور سازگار باشد.

    9

    حضور ساختمان از خیابان به عنوان یک جز an مهم در طراحی نما در اولویت قرار دارد.

    10

    خرده فروشی / دفاتر سطح خیابان برای استفاده های جایگزین در مناطق عمده تجاری و راهرو تشویق می شوند.

    11

    تمییز بین نمای طبقه بالا و پایین باید مورد نیاز باشد.

    12

    ریتم ویژگی های معماری طبقه همکف باید با ریتم داستان های بالا هماهنگ باشد.

    13

    برای توسعه تجاری / اداری ، طبقه اول باید یک شخصیت تا حد زیادی شفاف داشته باشد ، در حالی که طبقه (های) بالایی باید از کیفیت جامد تری برای جلوه دادن نما برخوردار باشند.

    14

    حفظ قوام در عرض ساختمان ، در یک بلوک معماری از ساختمان یا توسعه ، لازم است.

    15

    برای ساختمانهای جدیدی که در تعداد زیادی قطعه یا ساختمانهای مستقل بزرگ قرار گرفته اند ، ریتم افقی ایجاد شده باید از طریق تقسیم سازه به خلیجهای کوچکتر ، در طول توسعه و تحولات مجاور حفظ شود.

    16

    واحدهای ساختمانی منفرد باید با استفاده از عناصری مانند ستون ، پایه ، تغییر مواد ، جداسازی شیشه و / یا سایبان به وضوح مشخص شوند.

    17

    مقیاس ، تناسبات ، انبوه سازی ، بیان و طراحی ویژگی های نمای جلو باید تجربه پیاده و وسایل نقلیه را افزایش داده و بر مقیاس انسانی تأکید کند.

    18

    بهسازی های نمایی که شامل عناصر طراحی سنتی مانند قرنیز ، ترانس ، نرده ها ، سرسرا ، پایه پنجره ها و قالب های سر پنجره هستند مناسب و مورد نیاز هستند.

    19

    ویژگی های معماری و قالب های کاربردی به شکستن یکنواختی حاصل از دیوارهای بدون وقفه کمک می کند. این نوع درمان در دیوارهای ساده باید در تمام نماها مورد نیاز باشد.

    20

    بیان جهت دار ساختمانهای مجاور را در نظر بگیرید. طراحی ساختمان ممکن است نمای عمودی ، افقی یا غیر جهت دار به نمای ساختمان بدهد. بیان جهت دار ساختمانها باید مکمل ساختمانهای مجاور باشد.

    21

    ارتفاع ساختمان باید در هر سازه مجاور متفاوت باشد. این ویژگی شخصیت و علاقه بصری را به دالان ها و تحولات اضافه می کند.

    22

    ارتفاعات ساختمان های توسعه باید به نزدیکترین نیم طبقه از ساختمانهای مجاور برسند ، مگر اینکه سبک معماری یا عملکرد متفاوت باشد.

    23

    از هواپیما های طولانی و بدون وقفه دیوار یا سقف باید خودداری شود.

    24

    جبران ها ، در فرم ساختمان ها ، به عنوان ویژگی هایی مورد نیاز هستند که ظاهر حجیم یک ساختمان بلوک شکل را به حداقل می رسانند.

    25

    طراحی نمای شفاف (پنجاه (50) حداقل حداقل - تجاری) برای افزایش دید فعالیت های تجاری از پیاده رو و خیابان مورد نیاز است (برای جزئیات بیشتر به بخش F این بخش مراجعه کنید).

    26

    ایجاد تداوم در انواع سقف ، برای ساختمانهای جدید و ساختمانهای پیشرفته با چندین عنصر سقف.

    27

    پنجره های ساختمان باید از نظر ارتفاع و طراحی نسبتاً سازگار و با درهای نمای جلو سازگار باشند تا ظاهری منسجم برای هر ساختمان ایجاد کنند. ارتفاعات پایه پنجره ساختمان باید با نمای مجاور در یک توسعه و مجاور آن سازگار باشد.

    28

    جزئیات ساختمان افقی شامل ، اما نه محدود به ، آستانه ها ، سرتیترها ، تراش ها ، قرنیزها ، نوارهای علامت گذاری ، باید در طراحی سازگار ، هماهنگ و سازگار با یکدیگر باشند.

    29

    نوارهای نشانه ، مانند یک نوار افقی در بالای طبقه اول هر ساختمان ، باید به عنوان مکان مناسب برای علائم تجاری کار کنند و به یکپارچه سازی یک نشان تجاری توسعه تجاری کمک می کنند که باید از نظر نوع ، اندازه و رنگ موضوع سازگار باشد.

    30

    عناصر بزرگ فریز را می توان به عنوان باندهای علامت گنجانید.

    31

    لبه های سقفی مفصلی ، به وضوح با جزئیات قابل توجه و با خطوط افقی تقویت شده ، عنصر نمای مورد نیاز برای ساختمانهای تجاری و اداری هستند.

    32

    نماها و سقف هایی که توسط عموم دیده می شود باید از مواد طبیعی با عمر طولانی برخوردار باشند و به راحتی نگهداری شوند.

    33

    از ویژگی های معماری غالب ، مانند سقف های منسرد ، فقط باید زمانی استفاده شود که منعکس کننده سبک معماری مناسب و دقیق پروژه باشد. این نوع ویژگی ، در صورت نامناسب بودن یا خارج از مقیاس بودن سبک ، مجاز نخواهد بود.

    34

    فرم سقف ساختمانهایی را با اجزای شیروانی ، شیروانی ، گامبرل یا سایر اجزای سقف مناسب طراحی کنید. سازه های مسطح مسطح فقط در صورت مناسب بودن برای سبک معماری یا سازه های بزرگ صنعتی تشویق می شوند.

    35

    در طراحی باید از یکنواختی اجتناب شود. خط سقف در بالای یک سازه باید شامل جوراب های راحتی ، ویژگی های معماری و اجزای سازنده برای افزایش علاقه باشد.

    36

    سیستم های سقف فلزی درز ایستاده و درزدار ، به عنوان عناصر اصلی سقف / دیوار ، مجاز نیستند.

    37

    ورودی های اصلی باید در جلوی ساختمان قرار بگیرند ، مگر اینکه پارکینگ خارج از خیابان چیز دیگری را تعیین کند. ورودی های اصلی باید از ویژگی های برجسته معماری باشند.

    38

    نمای اصلی و / یا ورودی اصلی ساختمان را در ضلع رو به ورودی اصلی عابر پیاده یا وسایل نقلیه قرار دهید ، مگر اینکه توسط پارکینگ خارج از خیابان تعیین شده باشد. مسیرهای ورودی باید برجسته یا با جزئیات / ویژگی های معماری مناسب برجسته شده و توسط عابران پیاده و / یا مراجعه کنندگان به راحتی پیدا شوند.

    39

    ورودی های فرورفته برای ورودی های بدون محافظت مناسب و تشویق می شوند. ورودی های فرو رفته باید با درج جزئیات مناسب برجسته شوند.

    40

    یک (1) اصل ورود برای هر جز component ساختمان تشویق می شود. اگر مکان پارکینگ نیاز ایجاد کند ، ممکن است چندین ورودی در آن گنجانده شود.

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

اجرای نمای داروخانه

نمای شیشه‌ا‌‌ی داروخانه

از بهترین متریال‌های نمای داروخانه شیشه است.

http://roman-facade.blog.ir/post/38
شیشه‌ها این امکان را به شما می‌دهند که حساسیت و نظافت فضای داخلی خود را با استفاده از نمای بیرونی داروخانه به رخ بکشید.
هم‌چنین تمیز کردن راحت شیشه‌ها باعث جذابیت بیشتر این نما نیز است.
با استفاده از نورپردازی مناسب و استفاده از المان‌های دارویی در فضای داخلی داروخانه خود می‌توانید به راحتی توجه مشنریان را به خود جلب کنید.
کافیست طراحی دقیقی را برای نمای شیشه‌ای خود به همراه نورپردازی انجام دهید.
فراموش نکنید که نمادیزاینی‌ها در طراحی نورپردازی ساختمان شما بهترین هستند.

نمای فلزی داروخانه

از دیگر متریال‌های مناسب نمای داروخانه قطعات و تایل‌های فلزی روکش‌دار هستند.
از مهم‌ترین مزیت این تایل‌ها، تنوع در ابعاد و طرح و رنگ آن‌ها است که این امکان برای شما فراهم می‌کند تا نمایی مطابق سلیقه‌تان را بدون نگرانی طراحی کنید.
شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که تنوع این متریال باعث نمی‌شود که بتوانید چشمانتان را بر روی طراحی اصولی و دقیق آن ببندید.
طراحی، لازمه‌ی اصلی یک نماست!
علاوه بر این قطعات فلزی روکش دار این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید نمایی شفاف داشته باشید بدون اینکه از شیشه استفاده کنید.
پس می‌توانید این متریال را به نمای مدنظرتان برای داروخانه اضافه کنید.

 

نمای چوبی داروخانه

می‌دانستید که چوب‌ها یکی از مصالح مناسب نمای داروخانه شما هستند؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید چوب ها از دل طبیعت به وجود می‌آیند و نگاه کردن به آن‌ها نیز آرامش و سکون طبیعتی بکر را به همراه دارد،
به شرطی که در اصل طراحی آن دقت کنید.
از ترکیب گیاهان سبز و قطعات چوبی می‌توانید نمایی را طراحی و اجرا کنید تا به عنوان یک داروخانه نمایی درمانگر نیز داشته باشید و مراجعه کنندگان‌تان با حسی خوب از داروخانه شما خارج شوند.

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

نمای بایرامیکس

مزایای نمای بایرامیکس

خب همان‌طور  که می‎دانید هر نمایی مزایای خاص خودش را دارد که در مقایسه با دیگر نماها آن را متمایز می‌کند.
بسیاری از نماها مزایای قابل توجهی دارند و به همین دلیل محبوبیت بساری میان کارفرمایان، طراحان و مجریان نماهای ساختمانی قرار می‌گیرند.
با وجود متریال‌های نوینی که برای اجرای نما به بازار آمده‌اند؛ مزایای نماهای مدرن بیشتر شده و در حال حاضر غالبا از این نماهای به روز استفاده می‌شود.
پس بد نیست که در ادامه با هم مزایای نمای بایرامیکس را نیز بررسی کنیم.

http://roman-facade.blog.ir/post/38

تنوع رنگی بالا

یکی از مزیت‌های مهم نمای بایرامیکس، تنوع رنگی بالای آن است.
امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی طراحان، تناسب رنگی نمای ساختمان با بافت منطقه و ساختمان‌های مجاورش است.
هم‌چنین نظر کارفرما برای انخاب رنگ نما نیز باید مد نظر قرار بگیرد.
تنوع رنگی بالای نمای بایرامیکس کار طراحان را بسیار راحت کرده است.
طراحان به راحتی می‌توانند با استفاده از این مزیت، طراحی‌شان را انجام دهند و دغدغه همخوانی با بافت مجاور را نداشته باشند.

http://roman-facade.blog.ir/post/48

مقاومت بسیار و تعمیر آسان

از بزرگترین مشکلاتی که خواب را از سر صاحبان ساختمان‌های مختلف ربوده، تعمیر نمای ساختمان پس از اجرا است.
صاحبان و کارفرمایان ساختمان‌های مختلف به دنبال نمایی هستند که بعد از مدت کوتاهی مجبور نباشند هزینه‌ای بابت تعمیر و بازسازی مجدد آن پرداخت کنند.
نمای بایرامیکس به دلیل خاصیت الاسیتکی در برابر ضربات و بارهای وارده مقاوم است.
هم‌چنین تعمیر و بازسازی این نما در صورت نیاز به راحتی و با حداقل هزینه امکان پذیر است.
پس شما هم اگر نمای بایرامیکس را برای ساختمان‌تان انتخاب کرده‌اید لازم نیست که نگران مقامت و تعمیر آن باشید.
به شرطی که اجرای نمای بایرامیکس‌تان را به دست متخصصانی بسپارید که بتوانند باکیفیت ترین نما را به شما تحویل دهند.

کاهش وزن نما

نمای بایرامیکس به دلیل ضخامت کمی که دارد باعث می‌شود که نمایی سبک را برای ساختمان‌تان اجرا کنید.
نمای بایرامیکس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دیگر نگران وزن بالای نما و خطر سقوط مصالح نباشید.
نمای بایرامیکس احتمال سقوط مصالح از سطح نما را ندارد و سبکی آن از وزن ساختمان می‌کاهد.
با خیال راحت از این نما استفاده کنید اما فراموش نکنید که تمامی مجریان نماهایاساختمانی نمی‌توانند نمایی بهینه را برایتان اجرا کنند.

نمای بایرامیکس دوستدار محیط زیست

یکی از مسائلی که امروزه به صورت ویژه‌ای به آن پرداخته می‌شود مسئله اهمیت به محیط زیست در ساخت ساختمان و اجرای نماست.
نمای بایرامیکس به دلیل استفاده نکردن از حلال‌های سمی، مضر و نبودن مواد نفتی در آن، یکی از بهترین مصالح اجرای نما و دوستدار محیط زیست است.
به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته و نظر دوستداران و طرفداران محیط زیست را به خود جلب کرده است.

  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

نمای استرچ متال

همان­‌طور که می­‌دانید نماهای ساختمانی بیانگر هویت و نوع کاربری ساختمان­ هستند.
کارفرمایان مختلف در تمام دنیا نیز خواستار نمایی زیبا و مقرون به صرفه برای ساختمان خود هستند.
حال اگر بنایی که در حال ساخت است بنایی عمومی بوده و قرار است خدمتی در آن به مردم ارائه شود، اهمیت نما و جذابیت آن بیش از پیش مورد توجه قرار می‌­گیرد.
یکی از نماهای زیبا و اقتصادی برای اجرای ساختمان­‌های بااهمیت و ویژه مانند فرودگاه، موزه، پایانه­‌های مسافربری و … نماهای استرچ متال هستند.

به پانل‌هایی که در هنگام تولید برش داده می‌­شوند و سپس تحت نیروی کشش قرار می‌­گیرند پانل‌های استرچ متال می‌­گویند.
استرچ متال‌ها با مواد و آلیاژهای مختلفی مانند: مس، برنج، آهن، آلومینیوم و استیل تولید می­‌شوند.
شبکه‌های توری شکل تایل‌های استرچ متال استحکام بالایی دارند و در ابعاد و اندازه و ضخامت‌های مختلف با رنگ های متنوعی در کارخانه تولید شده و برای نصب به محل ساختمان ارسال می‌شوند.
استرچ متال با نام اکسپندد متال نیز شناخته می‌شود.

نمای استرچ متال به دو روش اجرا می‌شود.
مهم‌ترین نکته این است که شما باید اجرای نمای استرچ متالتان را به مجریانی خبره و کاربلد بسپارید.
مجریان نمادیزاین با شناخت کامل متریال‌های نماسازی می‌توانند نماهایی با بالاترین کیفیت و بهینه‌ترین قیمت  برایتان اجرا کنند.

 

قبل از اجرای نما و در مرحله طراحی شما موظف هستید:

  • طرح و مدل تایل استرچ متال را با توجه به طول و عرض چشمه و پهنای باند مشخص کنید.
  • نوع متریال مصرفی برای ساخت استرچ متال را در نظر گرفته و طبق آن سفارش دهید.
  • پوشش مناسب تایل‌ها را مشخص کنید.
  • نمای ساختمان را به درستی و با استفاده از دیتیل‌های دقیق اجرایی طراحی کنید.
  • ابعاد و ضخامت تایل‌ها را بر اساس استاندارد مشخص کنید.
  • هم چنین رنگ مشخص شده در طراحی را، به کارخانه سفارش دهنده بگویید.
  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

الزامات طراحی نما

اخذ تاییده شهرداری 
کاربرد کد و منطقه بندی
یک پروژه نوسازی نمای ساختمان موجود می تواند تحت کدهای ساختمانی NYC 2014 (کد ساختمان ، لوله کشی ، گاز سوختی و مکانیکی) یا تحت کدهای قبلی مانند کد 1968 ، کد 1938 یا کدهای قبلی ثبت شود ، بسته به سن موجود ساختمان؛ مرجع کد اداری (AC) بخش AC 28-101.2.
تاییده نمای شهرداری در تحران
با این حال ، موارد استثنایی در مورد استفاده از کدهای قبلی ، در هر AC 28-101.4.3 وجود دارد. به عنوان مثال ، کد 2014 باید برای برخی از شرایط دسترسی ، برخی از کارهای بازسازی مکانیکی ، لوله کشی ، آب پاش ، سیستم های حفاظت از آتش و / یا گاز سوخت ، عناصر خاص ساختمان مانند مشبک های امنیتی ، هندریلس ، محافظ ها ، سقف ها و غیره استفاده شود ، و انواع خاصی از کارهای ساختاری. کارهای نوسازی همچنین باید مطابق با قانون فعلی صرفه جویی انرژی NYC و سایر قوانین محلی قابل اجرا باشد.

ماده AC 28-302 ترسیم دیوارهای خارجی ، از جمله بازرسی ، ارائه گزارش ها و تعمیرات ساختمان های موجود بیش از شش طبقه است.


تاییده نمای شهردرایدر صورت نیاز به محدوده کار پروژه ، پروژه بازسازی نما همچنین باید با قوانین ، مقررات ، قوانین و کدهای سایر آژانسهای شهر مانند اداره آتش نشانی NYC (FDNY) ، حفاظت از محیط زیست NYC (DEP) ، حمل و نقل NYC مطابقت داشته باشد ( DOT) ، وزارت حفاظت از محیط زیست NYS ، کمیسیون نشانه های NYC و دیگران.
  • نما رومی
  • ۰
  • ۰

آشنای با نمای ویلا

به نظر شما تاثیر نما بر عملکرد داروخانه به چه صورت است؟
به نظرتان ارزش دارد که هزینه کنید و نمایی جذاب بسازید؟
در اینجا به ما اجازه دهید که با مثالی پاسخ این سوال را بدهیم:
شما در حال افتتاح داروخانه‌ای هستید و هزینه گزافی را برای استخدام داروساز پرداخت کرده‌اید و فکر می‌کنیدکه دیگر داروخانه شما جای سوزن انداختن نداشته باشید، نمای ساختمان ویلایی

نمای ویلا
اما بعد از گذشت مدتی نه تنها  نمای ویلا دوبلکس افراد زیادی به داروخانه شما نمی آیند بلکه اگر از افراد ساکن در آن محل نیز بپرسید نمی‌دانند که داروخانه ای تاسیس کرده‌اید.
پس پیشنهاد می‌کنیم که دست در جیب خود کرده و مقداری هزینه کنید تا بتوانید سود خوبی داشته باشید.

قطعا مدت زمان اجرای نمای داروخانه یکی از مشکلات شماست.
شما برای سوددهی کسب و کار خود باید هر چه سریع‌تر از داروخانه خود رونمایی کنید و در آن به فعالیت بپردازید.
هر۱ دقیقه زمانی طلایی برای شما و کسب درآمدتان به شمار می‌آید.
پس شما باید نمایی را در کوتاه‌ترین زمان برای داروخانه خود بسازید.
اما این نوید را به شما می‌دهیم که نمادیزاین در کمترین زمان ممکن طراحی و اجرای نمای داروخانه شما را به عهده می‌گیرد.

از بهترین متریال‌های نمای داروخانه شیشه است.
شیشه‌ها این امکان را به شما می‌دهند که حساسیت و نظافت فضای داخلی خود را با استفاده از نمای بیرونی داروخانه به رخ بکشید.
هم‌چنین تمیز کردن راحت شیشه‌ها باعث جذابیت بیشتر این نما نیز است.
با استفاده از نورپردازی مناسب و استفاده از المان‌های دارویی در فضای داخلی داروخانه خود می‌توانید به راحتی توجه مشنریان را به خود جلب کنید.
کافیست طراحی دقیقی را برای نمای شیشه‌ای خود به همراه نورپردازی انجام دهید.
فراموش نکنید که نمادیزاینی‌ها در طراحی نورپردازی ساختمان شما بهترین هستند.

می‌دانستید که چوب‌ها یکی از مصالح مناسب نمای داروخانه شما هستند؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید چوب ها از دل طبیعت به وجود می‌آیند و نگاه کردن به آن‌ها نیز آرامش و سکون طبیعتی بکر را به همراه دارد،
به شرطی که در اصل طراحی آن دقت کنید.
از ترکیب گیاهان سبز و قطعات چوبی می‌توانید نمایی را طراحی و اجرا کنید تا به عنوان یک داروخانه نمایی درمانگر نیز داشته باشید و مراجعه کنندگان‌تان با حسی خوب از داروخانه شما خارج شوند.
نمادیزاین می‌تواند این طراحی را به راحتی و با رعایت تمام نکات اصلی نمای داروخانه برایتان طراحی و اجرا کند.

  • نما رومی